Täällä on ollut vähän hiljaista, kun minä olen ollut enemmän kiinni töissä ja tämä blogi on minun vastuullani. No nyt tulee taas kuulumisia.

Ei mitään ihmeellistä täällä. Mandy syö oikein hyvin, niinkuin on syönyt koko syksyn ja talven. Turkki on erinomaisessa kunnossa, eikä sitä juurikaan tarvitse edes harjata, kun pysyy itsestään oikein hyvänä. Mandy on edelleen maailman hienoin koira. Opimme tuntemaan toisiamme kokoajan vain paremmin mikä on äärimmäisen hieno juttu. Mandy on myös oppinut puhumaan. Jos me ihmiset istumme keittiön pöydän ääressä tulee Mandy viereen ja sanoo "huu". Se tarkoittaa, että eikö mentäis sohvalle niin mäkin voisin olla siinä teidän kanssa, kun tuohon pöytään en saa tulla. Sami onkin tästä syystä siirtynyt lukemaan lehtiä sohvalle keittiönpöydän äärestä. Meidän neiti haluaa seuraa :D Mandy voi myös mennä eteiseen ja sanoa "huu", mikä tarkoittaa, että voisko joku avata oven olisin menossa ulos. Kupin tai tiskipöydän vieressä "huu" tarkoittaa, että ottaisin ruokaa, kiitos. Sohvalla "huu" tarkoittaa yleensä, että mun luu tippu, voisitko nostaa sen tuolta lattialta :D Aivan, meillä asuu prinsessa.

Tehokasta sohvajumppaa jumppapallon kanssa

Joululomalla käytiin Samin vanhemmilla ja tavattiin taas Roosakin.

Lumimajava sukeltaa

"En minä mitään sukella, kuka niin väitti??!!"

Prinsessaa nukuttaa