Mandyn kertomaa:

" Arvakkaa, emäntä laitto tänään toppahousut jalkaa jo tuossa yhden aikaan päivällä ja kyllähän mä tiedän mitä se tarkottaa. Niinpä kärkyin vuorotellen vieressä ja sit taas ovella, että joko me nyt lähetään sinne metsään. No, ne isännän kans vitkutteli yli puoli tuntia vielä ja meikä oli ihan tulisilla hiilillä sen koko ajan. Päästiin me nyt kuitenkin sit lopulta liikkeelle. Ja taas muuten ajeltiin autolla ihan hulluna, vaikka mä kyllä hyvin näin jo matkan varrella, että siellä oli paljon puita. Nuo kai tykkää ajella, vaikka musta siellä metsässä juoksentelu on huomattavasti kivempaa. No, kaikille jotakin.
Laajalahdessa viereisestä autosta tuli ulos Manu, vähäks siistiä! Päästiin taas heti painiin ja louskutteleen hampaita. Kyllä me sit vähän juostiinkin. Tehtiin molemmat tosi viileitä jarrutusjälkiä lumeen, ainaki kaks...tai siis ainaki kolme metriä pitkiä jälkiä, ainaki! Me juostiin kokonainen tunti. Nuo ihmiset oli aika hitaita, mutta niillähän on jo vähän huono kuntokin, eikä ne muutenkaan ole yhtä sutjakoita ku me Manun kanssa. Me sit Manun kanssa viiletettiin siellä siksakkia, että saatiin kunnon lenksa vedettyä :) Mahtava kaveri, siitä pointsit noille ihmisille, että ne osas viedä meidät samaan aikaan samaan paikkaan."

2067836.jpg

"Huomaatteks, että Manulle  on tullu jo paljon rautahampaita? se esitteli niitä tässä mulle."
2067848.jpg

"Sit Manu lähti karkuun ja mulle meinas tulla kiire, ettei se saa liian hyvää etumatkaa."
2067855.jpg

"Samaa tahtia me melkein kokoajan vedettiin."
2067885.jpg

"Ja sit me syötiin lunta kilpaa ja yskittiin aina välillä, kun se oli niin kylmää."
2067895.jpg

Kaverukset ja meri.
2067890.jpg

"Mä jouduin kotona vähän vahdiksi, kun isäntä yhtäkkiä rupes tohon lattialle nukkuun keskellä päivää. Mä sit otin tilanteen haltuun, ettei kukaan vaan yllätä meitä."
2067822.jpg