"Huomasitteko, että nyt oli (ja menikin jo) itsepäisyyspäivä? Mä kyllä ihan kaikkeni yritin tehdä päivän kunniaksi, koska onhan se tosi tärkeä juhla. Mä vinguin vähän keittiössä, kun olisin itsepäisesti halunnut vielä yhden luun. Sit mä silppusin yhden kastelukannun itsepäisesti, jonka olin itsepäisesti tuonut pihalta sisälle, vaikkei se kai ollut kovin suotavaa. Sit Sami makas tuossa lattialla selkäkipujensa vuoksi ja mä itse itsepäisesti pesin sen naamaa koko päivän, kun se ei ollut itse muistanut sitä tehdä. Tänään täällä yritettiin siivota itsepäisesti, mutta minä itsepäisesti silppusin tyhjää maitotölkkiä sohvalle, siirtelin halkokassia, levittelin villasukkia, kiskoin paidan hihasta ja juoksentelin innoissani sinne tänne ihmisten jaloissa. Ja mitä ne teki??!! Ne pisti minut pihalle, mutta eipä hätää ;) Minä itsepäisenä kaverina keksin keinot ja kannoin ainakin kymmenen halkoa pitkin pihaa ja silppusin niitä pieneksi pujuksi ympäriinsä. Lisäksi hyppelin itsepäisesti kukkapenkeissä, koska näin talvisaikaan kesäsäännöt ei päde...ainakaan mun mielestä."
"Niin, mä muuten aloitin ajoissa itsepäisyyden, ettei vaan jää viime tippaan. Alkuviikosta nuo ihmiset lähti töihin ja oven sulkeuduttua mä rupesin miettimään mitä puuhailisin sinä päivänä itsekseni...ja yllättäen keittiöstä tunki vieno tuoksu kirsun päähän. Vilistin tassut tömisten keittiöön, heilautin etutassut keittiön pöydälle (miten niin se ei ole muka sallittua?) ja HAA!!! Homejuustoja, ja vielä kokonaista KOLME!! Ei kai ne ihmiset niitä tuohon olis jättänyt, jos ei ne olis mulle. Niinpä mä itsepäisesti, vai onko se itsenäisesti, päätin syödä ne kaikki. Arvaatteko miten hyviä ne oli, no ettepä varmaan arvaa, mutta kannattaa maistaa, TODELLAKIN!!" (ihmisen välihuomautuksena mainittakoon, että neiti voi tämänkin tempauksen jäljiltä oikein mainiosti. vähän meinas illalla olla maha kovalla, mutta muuten ei mitään havaintoa mistään oudosta)
"Tänään mä itsepäisesti häiritsin siivoamista niin kauan, että noi ihmiset vihdoin tajus, että mä haluan metsään leikkimään. Ja haa, kannatti taaskin olla itsepäinen, koska ne oli löytäneet mulle kavereita sinne metsään!! Aina uskollinen Nana oli siellä ja tällä kertaa ontumisestaan päässyt Mossekin oli tullut mun kanssa juoksemaan. VIIKON PARAS LENKKI!!!!!!"

Sami ja Nana
2126861.jpg

Mosse lähtee karkuun ja Mandy kiireesti perään
2126942.jpg

"Ihan kohta mä saan sut kiinni, turha yrittää"
2126974.jpg

Mandyn väijytys


2126996.jpg

"Kiinni jäit ja nyt kyllä kuuntelet!!"
2127052.jpg

"Me opeteltiin Mossen kanssa lentämistä...vielä tässä oli yhteensä kolme tassua maassa, mutta ehkä ens kerralla jo kokonaan ilmassa?"
2127073.jpg

"Harjoitus kannatti, mulla ei osu yksikään tassu maahan kuvassa!"
2127099.jpg

"Mun tuli väsy, mutta onneksi Hanna-tädin kummityttö Minessa jaksoi huoltaa silittemällä
2127086.jpg

"Mihin ne kaikki hävis? Mä en enää jaksa juosta!"
2127126.jpg