Mandy tässä moi!! Mä täytin eilen yks kokonaista vuotta, mutta siitä kerron vasta myöhemmin lisää. Nyt vastaan haasteeseen, jonka sain jokin aika sit mun esikuvalta Nanalta :) Kopioin tänne saamani tehtävän: Laita blogiisi ensimmäinen kuva, joka koneeltasi löytyy sinusta. Kerro väliin kuvaus itsestäsi, luonne jne. Laita sitten tuorein kuva joka sinusta on otettu.

Tässä mä olen ihan kuuttina vielä kasvattaja-Arjan ja Bella-mamman hoivissa. Hanna ja Sami kävi katsomassa mua ja vilkutteli taas hirveästi sitä kirkasta valoa siitä mustasta laatikosta. Ne tykkää aina tehdä sitä...vieläkin melko usein. Kattokaapa mun silmien väriä, aika villin siniset. Nykyään ne on kyllä ruskeat, jotkut väittää että liian vaaleat, mutta hyvin niillä näkee kumminki :)

Mandyn oma luonnekuvaus: Minä oon noin yleensä ottaen hirveän fiksu ja filmaattinen eli ihan paras kaikista. Ja vaatimatonkin pääpiirteittäin...No vakavasti puhuen, olen iloinen ja aina valmis leikkimään. Uusiin ihmisiin ja koiriin tutustun kohteliaasti enkä koskaan syöksy ketään vierasta päin. Tuttuja päin sen sijaan syöksyn joskus sitä suuremmalla voimalla. Olen hellyydenkipeä, mua ei voi halailla ja rapsutella koskaan liikaa. Olen valmiina leikkiin koska tahansa, mutta voin myös nukkua sohvalla pitkin päivää ihan rauhallisena, jos kukaan ei haasta leikkiin. Pihalla tykkään vartioida ja ilmoittelen kovasti, jos joku liikahtelee meidän aitojen lähellä. Mun pihalle ei tarvii tunkeilijoiden tulla kysymättä. Tosin jos ne joskus tulee, niin yritän näyttää pelottavan isolta ja haukun kovalla äänellä. Jos ne tunkeilijat siitä huolimatta tulee, niin mä kuitenkin väistän. Just nyt mä oikeasti nukun sohvalla Samin kanssa, koska me molemmat ollaan aamu-unisia.

Tässä viimeisin kuva, jossa me ollaan lähdössä kotiin meidän kivoimmalta lenkkipaikalta ja mä kurkistan autosta ja läähätän vielä heipat Nanalle ja Mosselle (mun kavereille), jotka on vasta menossa autoon.

Ja minä haastan Bella-mamman, Milana-siskon, Resso-iskän, Mosse-poikakaverin ja Manu-leokaverin tekemään samanlaisen systeemin.

Synttäreistä myöhemmin...