Pitkästä aikaa ehdin jotain kirjoittaa tännekin. Mandy esitti taas paastovaiheen jokunen viikko sitten. Mikään ruoka ei kelvannut ja kahteen viikkoon ei pikku-neiti syönyt kunnolla ollenkaan. Närkki aina välillä jotain pientä, mutta hyvin olemattomia määriä. Paasto loppui kolmeen täysin syömättömään päivää ja minä tietenkin huolissani jo kirjoittelemassa kasvattajalle, että nyt tällä on joku tauti varmaan...No, paastovaihe loppui ja sen jälkeen menikin parissa päivässä ruokaa melkein yhtä paljon kuin oli paaston aikana jättänyt syömättä :D Että kiitokset vaan kasvattajalle, kun kestät tätä ikuista hössötystä!

Nyt kun Mandy taas syö on uusin herkku häränhännät, joita löysimme paikallisen koiranruokatoimittajan listoilta :) Kyllä muuten maistuu. Näyttää itse asiassa niin hyvältä, että voi joskus pian joutua Samin ja Hannan pannulle Mandyn kupin sijaan ;)

Mandyn velipuoli Oliver oli laatinut leonbergien säännöt, joista tässä on selkeä esimerkki. Mikä on minun suussani on minun!

(Jos oikein supertarkasti katsot, näet Samin suussa ruohon)

(Eihän nämä nyt tietenkään näin pienennettyinä kuvina enää näy, mutta tässä sitä samaa ruohoa vedetään)

Ja tadaa, tässä samainen ruohonkorsi sojottaa Mandyn suussa. Mikä on minun suussani on minun!!

Ja tässä Sami viheltää ruoholla ja Mandy villiintyi täysin

Ja kilpasilla

Se on tämä leokin yllättävän kova juoksemaan, kun pitäis laittaa vastusta...ei riitä ihmisen nopeus